keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Dementikkoja rangaistaan.

Se on kyllä paskapuhetta että kellojen siirto kesä ja talviajan välillä toisi säästöjä.
Minua ne aina ystävällisesti muistuttavat jos, ja kun auton kello jää siirtämättä, niin nytkin.
Neljäkymmentä euroa oli huomautuksen hinta.
Ja kun hammaslääkäri vielä velotti varttitunnin työstä 147 euroa, josta kela ystävällisesti korvasi 49 euroa, minun maksettavakseni jäi 98 euroa.
Niinpä ruokakaupan sai ohittaa pysähtymättä, ja täytyy tyytyä vain imeskelemään hampaitani.

Kyllä tunnin hieronnastakin pitäisi saada 600 euroa.

Kun rahasta oli puhe, lauantain 12.2 miljoonan lottopotti olisi uusina 50 euron seteleinä noin 43 metriä korkea pino, kakskymppisinä mentäisiin jo yli 100 metrin korkeuksiin.
Olis siitä pinosta mukava ottaa seteleitä väärinasetetun pysäköintikiekon rangaistuksiin.

3 kommenttia:

  1. Kokeilepa Olli pääsetkö tuntipalkoilla, jos teet asiasta reklamaation! Ei ota jos ei annakaan ja jos esität asiasi oikein tyhmästi, niin voisi vaikka onnistua... Ja joko löysit jutun siitä naapurimaan karpaasista? Meitä on moneksi.. Tr

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muualla vois onnistua muttei Rovaniemellä...

      Poista
  2. Raaka ja armoton rahankeräys laitos on, ei siellä armoa tunneta.
    Paitsi olen kerran nähnyt silloin oli vielä kolikkomittarit, kaksi lappuliisaa pyöri minun eteeni pysäköidyn auton ympärillä ja kurkki ikkunoista auton sisään ja pohtivat "onko tämä Matin auto"
    Tulivat vissiin siihen tulokseen että on Matin auto koska siihen ei sakkolappua laitettu vaikka mittari oli punaisella.
    Silloin olin itse muistanut riittävästi kolikoita mittariin lappaa ja minua ei laputettu vaikka en Matti olekkaan.

    VastaaPoista