lauantai 9. elokuuta 2014

Ruotsin Kivijärvellä.

Palasin juuri ulkomaanmatkaltani....
Niin no se matka suuntautui tuonne länsirajanaapuriin, ja sinnekkin vain muutamia kymmeniä kilometrejä rajanpinnasta, eikä se matka kestoltaankaan ollut kun muutamantunnin pituinen.

'Ensimmäisellä ulkomaanmatkallani sain tietää että olen vierasmaalainen, 
sen isä ja äiti olivat minulta salanneet'.

Kävin juoksemassa tuon Kivijärviloppetin.
Siellä on tullut kisailtua toistakymmentäkertaa, kisa on mukava kylätapahtuma todella vaihtelevassa maastossa, hyvine järjestelyineen.
Juoksin 7,5 kilometrin matkan aikaan 31.26 jolla voitin sarjani.
On se tuossa kisassa tuomatka taittunut n.4.½ minuttia nopeamminkin, mutta silloin vain hiukan yli viisikymppisenä ja astetta terveempänä.
Olen juoksuuni aivan tyytyväinen, vaikka alkukilometri oli aivan älyttömän vaikeantuntoinen ja hidas.
Matkan ededessä juoksu kävi aina vain helpommaksi ja varmaan vauhtikin parani.

Tulokset ilmaantuvat varmaan tänne:

Miesten 12 km:n parhaat.


Naisten nopeimmat.

4 kommenttia:

  1. Onko sinunkin mitalissa painovirhepaholainen, Kivijärviloppet yhdellä p:llä... siitä tulee varmaan keräilyharvinaisuus ja joku maksaa siitä sadan vuoden päästä miljoona dollaria... :-)

    VastaaPoista
  2. No niin vain näyttää olevan..
    On mulla 10 sentin kolikkokin joka on painettu samannäköisestä metallista kun 5 centin kolikko.
    Olen yrittänyt netistä katsella olisiko joku rahapajan virhelyönti, mutta ei ole viellä näkynyt että keräilijät kyselisivät hirveään hintaan, niinpä en ole vielä uskaltanut ferrarin kalleimman urheiluauton tilaustakaan italian tehtaille lähettää.

    VastaaPoista
  3. Onnee voittajalle! Siihen alun hitauteehan lienee se sama syy ku aikasemminkin? Lämmintä vielä on piisannu, mut pimijäksi on illat ja yöt jo täällä nykässy.

    VastaaPoista
  4. Meillä täällä on taittu nyt päästä, tai siis joutua siihen pisteeseen ettei enää yli 20 asteen päivälämpötiloja nähdä.
    Ainaki sääennusteet lupailevat 10 päivän ennusteissa huomista lukuunottamatta (19) päivälämpötiloiksi tuollaisia +14 - +17 asteen lukemia.
    10 päivää tästä eteenpäin ja ollaan jo syyskuun tuntumassa, ja sitten ei ole enää luvassa kun tuulta ja tuiskua.

    Olisi sitä lähtöä varten pitänyt verrytellä enemmän ja tulla lähtöviivoille aivan viime minutilla, kun se tuo minun pumppu ei nosta kierroksia yhtä äkkiä, vaan vaatii pitkän hitaan käynnistyksen.
    Hävetti kyllä lähdössä kun olin mennyt aika kärkipäähän, ja lähtömerkin jälkeen minua ohitteli kymmenittäin juoksijoita, olin siinä toisten jaloissa haittana.

    VastaaPoista