keskiviikko 29. marraskuuta 2023

Syytön talviseen säähän olen.

Se juostaan joulukuun talvisarjajuoksu lauantaina täällä Rovaniemellä.
Juoksun lähtöaika poikkeaa normaalista, startti on vasta kello 16:00


Kysyin tekoälyltä millainen sää on luvassa Rovaniemen RDS:n talvijuoksussa 2.12
Vastauksen pyysin kuvan muodossa.

Joten syytön säähän olen, tämmöistä tekoäly lupailee, numerolappuja se ei näyttänyt juoksijoille antavan.
Ei tosin tullut sanottua että kyseessä on kilpajuoksu.

Minä avasin tänään hiihtokauteni, saa nähdä onko seuraava hiihtolenkki vasta vuoden 2024 puolella.
Tuli muutos ohjelmiin, menenkin leikkaukseeni jo nyt seuraavana maanantaina, 
ja seuraava puukotus olisi tarkoitus tehdä tammikuulla.

Hiihtelylle tuli pituutta vajaa 14 kilometriä, mutta nyt voin sanoa että talven hiihtokausi on avattu.

2 kommenttia:

  1. Onnea sinne leikkuulavetille! Kylmät on siellä kelit. Täällä on mukava herätä mollukan paisteeseen, vaikka tuo ilmalämpöpumpun puuttuminen auttaa henkisesti valmistautumaan joulutauvolle. T.uuno

    VastaaPoista
  2. Niin ja se pimeys ahistaa, jopa enemmän kun pakkaskelit.
    Varmaan tuolla lähes sokeudellakin on iso osa asiaan,
    vaikka on minua pimeys ahistanut ihan pikkupoikasesta asti.
    Oon syntynyt aivan minulle sopimattomaan paikkaan.

    VastaaPoista