Tänään juoksivat Ounasvaaran polkuja metsässä juoksemiseen innostuneet.
Katselin touhua vähänaikaa, sitten alkoi tympimään kun itse en kompuroimatta onnistunut tätäkään reissua.
Niinpä ei viitsinyt montakaan kuvaa laittaa tuonne juoksukuviin, kun sokean kameransäädöt oli päin 'prinkkalaa'.
Aikuisurheilijatkin ovat Turussa ratkoneet Suomenmestaruuksia, mutta pitää niihin tuloksiin paneutua huomenna kun kisat saadaan päätökseen.
Ite aamulla siltojenlenkin 8 km hölkkäilin 6:32 kilometrivauhdilla, tämmöstä tämä on, ei jaksa...

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti