perjantai 12. syyskuuta 2014

Maailman paras.

Sille ei nyt vain voi mitään että omistan mailman parhaat kilpatossut.


Tai ainakin ne on minulle parhaat mitkä koskaan olen omistanut.
Ikää tossulla on jo vuosia, Orihuelan kaupungista Espanjasta kengät on ostettu.
Ja niihin ihastuin kertajuoksusta, sen kengän unohtaa edes jalassa olevan, niin hyvin se istuu jalkaan.
Olen niillä juossut useammankin täyden maratonin, eikä väsy mistään jalkateräkään, puhumattakaan että ne jostakin hiertäisivät.
Kertekaikkiaan ossaa olla hyvä tossu.

Se vain on ikävää etten edes kengän mallinimeä tiedä, eikä niitä kuvanperusteella netistäkään mistäänpäin vanhojen mallien varaistoistakaan löydä.
Löytöpalkkionhan minä maksan jos joku minulle tuollaiset kengät löytää.

Kokeiliskohan niitä taasen huomenna jalkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti