sunnuntai 23. tammikuuta 2022

Hyvä etten itkuavääntäny.

 Tänään Santa Polassa juostiin puolimaraton, sitä seuratessani pahalta tuntui kun en itse ollut mukana.

Tästä video juoksusta:

Tänävuona oli vähän kostea keli jota oli tullut uhmaamaan noin 7000 juoksija, ja lujaa mentiin tänäkin vuona.

Itse olen ko. juoksun juossut viisi kertaa.
Sarjani olen voittanyt neljä kertaa ja kerran jäin neljänneksi.
Vuona 2020 olin ilmoittautunut 70 vuotiaisiin, mutta juoksua edeltävän yön yli 40 asteen kuume piti minut kämpillä peittojen alla.

Juoksureitti on tasainen eikä turhia mutkiakaan ole mukana, joten tuloksentekijät kannataa harkita tätäkin vaihtoehtoa.

Omissa juoksuissani ainoa hidastava tekijä olen ollut minä itse, ja tietysti tällaisena vanhempana hölkkätason juoksijana vähän tasotusta joutuu antamaan lähtöpaikassa, kovienmenijöiden karsinaan kun näillä vauhtivaroilla ei ole asiaa.
Lähtöviivan ylitykset kohdallani ovat olleet 8 sekunnin ja 1 minutti 14 sekunnin välillä.

Katsokaapa video pääsette juoksun tunnelmaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti