perjantai 20. marraskuuta 2020

Pumppukatselmus.


Aikoinaan vanhempieni kotona oli hieno Santtu niminen kissa.
Minun sydämeeni se jätti puumerkkinsä, kuoppa ja kolme hampaanjälkeä.
Tulee aina hyvä mieli kun sitä katsoo, Santtu jätti muiston minulle.

Tänään sitten oli oman sydämeni vuotuinen kontrollipäivä tuolla keskussairaalalla.
Vai voisiko sitä ajatella vaikka 26 miljardin lyönnin tarkastuskäyntinä.
Sen verran sydämeni on jo elinaikanaan ennättänyt lyödä, jos laskee keskimäärin hiuka alle 70 lyönnin minuttitahdilla, joten eikai se ihme että parhaat tehot pumpusta on jo menneet.

Vähän se falskaa, laiskistunutkin on, eikä pysy aina tahdissakaan, ja sepelvaltimotki tukkeutuu, mutta kovasti se yrittää ja kiitokset siitä sille.
Vuodentakaiseen kontrolliin verrataessa ei muutoksia juurikaan ollut.

🍺
Huomenna sitten onkin valmistumispäiväni neljävuotis päivä. 

Mulla se eläkeläiseksi kouluttautuminen kesti aika kauan 67 v 4 kk.
Vähän olin huono oppinen, mutta pitkällä kouluttautumisella tuli hyvä eläkeläinen.
Yhtään eläkettä ei ole jäänyt käyttämättä, ja eläkeläiskortillakin olen jo 18 euroa alennuksia käyttänyt.
Pyrkikää tähän te työn raskaan raatajat.


Sairaalallemeno matkalla tienvarrella oli tilhi joka oli nautiskellut liikaa käyneitä pihlajanmarjoja.
Pitäsisikö itekkin huomenissa juhlistaa neljää täysipäiväistä eläkeläisvuotta käyneillä pihlajanmarjoilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti