tiistai 23. heinäkuuta 2024

Tasalukupäivä.


Tänään sitten olen tasan 900 kuukautta maanpäällistä helvettiä kärsinyt.
No ei se kokoajan ole kärsimystä ollut, ruokaakin on aina ollut saatavilla.
Peura, pöljäpoika istuu ruokapöydällä, kuva vuosikymmenten takaa.
Seitenkymppiä täytettyäni tein sivun jossa kerroin millaista oli Suomessa kun minä synnyin.

Mikäänhän siitä tiedosta ei muuttunut ole, paitsi se että maailman väkiluku on noussut n.400 miljoonalla ihmisellä viidessä vuodessa.
Syntymästäni tähän päivään maailman väkiluku on kasvanut 5,6 miljardilla ihmisellä!.
Siitä minä olen huolissaan, saisi sitäkin ajatella, eikä vain puhua päästöoikeuksista.

Vanhat ihmiset antavat mielellään hyviä neuvoja sitten kun eivät enää pysty näyttämään huonoa esimerkkiä. (F.de La Rohefocauld)

Aivan ei ikävuosienmittaista aamulenkkiä viitsinyt tehdä, mutta 14 kilometriä hölkkäilin.
Ja kakkua olen syönyt, ja paljon.

On se kivaa kun nyt sääkin on mitä melkoisen sopiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti